Gå til innhold

Paladin Talent points. Hvilken retning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en paladin lvl 27, og har akkurat tatt unlearn på talent points.

Er fryktelig usikkerpå hvo det vil være best å putte de 17 pointsene jeg har.

Til nå har jeg fokusert på å være bra på healing. Er lei av å være disignated healer, og vil se hvilke andre k ting jeg kan gjøre. Talent points er vel kanskje en plass å begynne?

Noen som har forslag?

V

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt i flere timer og tittet på alle talentene i talent-treet her om dagen, og gjorde meg noen notater. Jeg hadde 100% på holy helt til level 35, da jeg respeccet kraftig. Nå har jeg selv satt det slik;

HOLY; 8pts

Spiritual Focus 5/5

Illumination 3/5

PROTECTION; 5pts

Improved Devotion Aura 5/5

RETRIBUTION; 14pts

Benediction 5/5

Two-Handed Weapon Specialization 5/5

Deflection 3/5

Seal of Command 1/1

Har en lang liste med notater jeg gjorde som jeg legger ved også, men merk dere at dette er notater jeg har tatt for meg selv, og som kanskje ikke er 100% riktige for dere.

Improved Lay on Hands <--- ganske kjekk å ha, men ikke et must.
Spiritual Focus <--- veldig viktig.
Improved Holy Light <--- 12% bedre healing, OK, men ikke veldig viktig.
Revelation <--- fint å ha, mye verdi for poengene
Illumination <--- veldig fin sak, kan gi deg tilbake all manaen du brukte på en spell
Improved Blessing of Wisdom <--- grei nok, men ikke nødvendig. 72 mana mer per min.
Divine Favor <--- grei nok denne også, og de kan crit-heale
Improved Seal of Righteousness <--- grei nok, men det finnes andre seals som er bedre. best med 1h
Improved Flash of Light <--- denne bør droppes hvis man ikke skal ha en prest
Improved Concentration Aura <--- unngås, da det finnes bedre auraer
Divine Wisdom <--- 10% ekstra mana. Bør ha med denne!
Sanctity Aura <--- veldig fin aura, med 10% ekstra holy dmg til hele gruppen! nesten et must!
Improved Seal of Light <--- liten mulighet for å ta med denne.
Divine Strength <--- ikke så god som den kan se ut med en gang, men grei å ha med likevel
Holy Shock <--- overrated, men veldig god til å pulle med.

PROTECTION;
Improved Devotion Aura <--- god i starten, unyttig i high-lvl. fin hvis du skal være panser/tank. fin for 2h
Redoubt <--- fin for 1h med skjold
Improved Blessing of Protection <--- fin både i pvp og pve. blokker kun fysiske angrep.
Toughness <--- jævlig kjekk all the way, MYE ekstra armor.
Blessing of Sanctuary <--- gjør slik at du får mindre skade mot deg, og er god i grupper. fin i pvp mot rogues etc.
Improved Seal of Fury <--- veldig god for tanker, og god ellers også.
Shield Specialization <--- god mot raske mobs, ikke fullt så god mot sterke mobs
Improved Blessing of Freedom <--- 5 ekstra sekunder, men koster 5 verdifulle talentpoints.
Improved Seal of Justice <--- rimelig unyttig
Reckoning <--- fin til å holde på aggro og gi litt ekstra dmg, men ikke noe mer.
Holy Shield <--- super for tanker, og sammen med Shield Specialization and Redoubt er den rå.
Improved Blessing of Salvation <--- fin i lange kamper, unyttig ellers. unngå denne.
One-Handed Weapon Specialization <--- bra hvis du har tatt det meste på protection
Repentance <--- hvis man satser mye på protection er denne rå. mye viktigere i pvp enn pve.

RETRIBUTION;
Improved Blessing of Might <--- fin i lav lvl, meningsløs i høyere.
Benediction <--- bedre enn impr.blessing of might, og troling en av de viktigste totalt.
Two-Handed Weapon Specialization <--- kun nyttig for 2h...
Improved Seal of the Crusader <--- veldig kjekk. fungerer for både 1h og 2h, samt sammen med 2h spes.
Deflection <--- jævlig fin for alle builds. nesten et must.
Vengeance <--- fin hvis du har høy crit-chance.
Seal of Command <--- best med 2h.fungerer enda bedre med judgement of crusader. beste high-dmg seal av alle.
Anticipation <--- unyttig
Improved Retribution Aura <--- fungerer bra med retribution aura, men er ikke veldig viktig.
Precision <--- godt talent som gir 3% større sjanse til å treffe.
Conviction <--- 5% større sjanse for crit, og fungerer bra med vengeance.
Blessing of Kings <--- ikke best til noe, men en general build kan man si.

Skrevet

Hei fellow Paladins :)

Kjekt å høre at flere enn meg der ute er veldig i tvil på hvor talentsene skal gå, selv om det her er like mange meninger som det er mulige builds.

Jeg har selv trålet en del sider og forums på jakt etter det "ultimate buildet", men noe sånt finnes jo selvfølgelig ikke. Man må finne ut hvordan man selv spiller, og så bruke talents på det som gjør palaen din bedre for deg .

Noen linker for de som vil lese:

Warcrafttavern.com - paladin guide <-- denne har flere builds, mange kommentarer, og mye god innsikt.

Ganonthor hybrid build <-- en "hybrid", dvs en build som går for litt i hvert talent-tre, av en kar som har laget disse pene filmene: Ganonthor videos

worldofwar.net - PvE guides

worldofwar.net - paladin forums

Håper dette hjelper litt. Husk at det til syvende og sist handler om hvordan du selv spiller karakteren din som bestemmer hva du skal gå for. Og forresten, første gang man unlearner talents koster det 1g, neste gang 5g, deretter stiger det med 5g hver gang opp til 50g... etter det holder den seg på 50g :p

Armand @ Silvermoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...