Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det bare meg eller er DOT.TK i ferd med å gå fyken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg hatt store problemer med å komme inn på .tk sidene mine. Det tar lang tid før jeg blir forward'et til siden min. hvis jeg i det hele tatt blit det. noen ganger må jeg trykke refresh et par ganger før den sendes videre...

noe som merker det samme?

-----------------------

http://www.nokiaflashing.tk

-----------------------

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DOT.TK må jo ha en enorm load på DNS serverene sine, det er vel derfor det går så sonnsykt treigt. Spander heller på deg et skikkelig domene :>

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-26 23:14, hafli skrev:

DOT.TK må jo ha en enorm load på DNS serverene sine, det er vel derfor det går så sonnsykt treigt. Spander heller på deg et skikkelig domene :>

Hvis du klarer å skaffe et bedre GRATIS domene uten reklame og med diverse andre tillegsstuff så si gjerne i fra. Tror dot.tk har blitt sinnsykt populært. alle har jo .tk nå for tiden...

spørs om de klarer å holde dette gratis lenger. De har jo begynt med reklame popups nå, men den kan vi velge vekk hvis vi vil.

Skrevet

Den 2002-06-28 02:43, GeeZuZz skrev:

Quote:

Den 2002-06-26 23:14, hafli skrev:

De har jo begynt med reklame popups nå, men den kan vi velge vekk hvis vi vil.

Hvordan?!?!?!!? :grin: :grin:

Skrevet

Jeg fant det før du sa det.

Jeg spurte hvordan her før jeg prøvde å gjøre det. Fant det ut etter at jeg spurte.

men takk likevel!

Skrevet

Har et lite problem med dot.tk domenet. Har en asp-side som jeg hoster selv på maskina mi, og login-funksjonen nekter å fungere når jeg bruker .tk redir. Virker fint hvis jeg prøver ip-adressa mi...

Noen som har opplevd det samme eller som vet hva som er galt?? (PS! det virka før)

Skrevet

Hallo da!! velg blandt .com/.net/.org domener, og det koster deg ca. 100kr for ETT ÅR - er det så utrooolig mye og spandere på seg, for så og ha noe som fungerer bra?

Ja, og registrere domener i Norge er uhørt dyrt, derfor bør en velge utenlandske domene selgere.

Bl.a. hos www.stargate.com koster det $12,95/pr. år for et .com/.net/.org domene, og det er ca. 100 norske kroner - jeg har forøvrig 2 domener jeg har kjøpt derifra nå, og kan ikke si annet enn at hele greia fungerer ypperlig.

altså, det er tross alt snakk om prisen på 1 1/2 mcdonalds meny pr. år.

Forøvrig orker jeg sjeldent og sjekke .tk domener, fordi det er så mye jall og ball med dem.

bidz @ efnet/openprojects

www.bidz.org

PGP key

Gentoo Generation!

[ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-06-28 04:04 ]

Skrevet

.org er ment for non-profit bruk, ja, altså selve innholdet på domenet. det betyr ikke at .org domenet i seg selv er gratis og skaffe. jeg har iallefall aldri sett noen som velger og hoste/gi bort/whatever gratis .org domener - noen steder (utenom f.eks. whatever.dyndns.org, og slikt selvsagt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...