Ninjastealth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Noen som har en løsning på at man på en måte mister connection mens man spiller? Når dette skjer så begynner plutselig alle å løpe inn i vegger, voidwalkeren står helt i ro selv om jeg beveger meg. Hvis jeg prøver å logge ut så kommer ikke counteren for 20 sekunder til logout. Det skjer spesielt der det er mye folk, f.eks. ved AH i Ironforge, men også i raids etc. og noen ganger bare helt uten videre uten mye folk i nærheten, men hvis jeg treffer en ny char. Jeg er ikke helt disconnectet, andre kan se hva jeg skriver og at jeg beveger meg, men det ser på en måte ut som om jeg ikke mottar nye data fra wow-serveren. Jeg har mailet blizzard om dette men har ikke fått noe svar ennå. En kar jeg snakket med mente at det kunne ha med ATI skjermkort og feil driver å gjøre, så jeg har oppdatert driverne uten at det hjalp. Jeg kjører Win 2003 server, P4 3.2GHz, 1GB RAM, 200GB S-ATA HD, ATI 9700PRO. Dette oppstod etter at jeg installerte release-versjonen, under betaen hadde jeg aldri disse problemene. Samboen sitter rett ved siden av og spiller, og har aldri disse problemene, så det kan ikke ha med linjen å gjøre. Noen som vet hva dette kan være?
-=Toasted=- Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) du har ikke noe UI mod eller noe installert? hva sitter samboeren din på av programmer som du ikke har og omvendt? hvilke specs har samboeren din (da mener jeg ikke hvor store pupper hu har osv ) ? og ja.. legg gjerne med hvilket hovedkort du har osv.. litt mer detaljer Endret 11. mars 2005 av -=Toasted=-
Ninjastealth Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 hehe, mitt hovedkort er ASUS P4P800-E Deluxe. Bruker de integrerte lyd- og nettverksenhetene der. jeg har mods installert nå, men problemene begynte umiddelbart etter installasjonen av retail. maskinen til samboen er P4 2.4GHz, MSI hovedkort, nvidia 4200 skjermkort, 512mb ram.
-=Toasted=- Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 du kan jo ta en titt her: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#post9557 lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå