AMPFILER Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 heisann ! jeg kjøpte meg Cnet Wireless G router for 2 uker siden, men i det siste har dette blitt utrooolig ustabilt. særlig vis jeg laster ned mye. har kjøpt 2 trådløse nettverkskort å begge funker like dårlig mot den, er som om den stopper og sendte med intervaller på 10 sekunder?
AMPFILER Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 ingen som veit om noe jeg kan få gjort?
T-St0ne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Kan det være andre trådløse nettverk som forstyrrer for deg? Andre som kjører på samme kanal?
AMPFILER Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 signalstyrken er veldig sterk. 54mbit osv. noen som veit? er en oppdatering på siden dems. men det er en .Img fil, Til Routeren.
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kjør netstumbler, sjekk om det er noen flere nettverk i nerheten, vurder isåfall å bytte kanal. Vet ikke hva slags fil som trengs for å oppdatere firwaren din, sjekk hva det står på oppsettet av routeren
AMPFILER Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 jeg fant ut ossen jeg oppdaterte så nå funker det, tror jeg.. finnerj eg ut i løpet av kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå