SupertreX Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det lagger når jeg spiller CS1,6 kan det være at jeg bruker tråløsinternett? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan være det, ja. Trådløst utstyr egner seg ikke så spesielt bra til spilling. Du kan jo prøve med kabel og se om det går bedre. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det hjelper med litt info om pcen din.... Til neste gang kan du godt tenke på slikt.... Det å bruke 3 sider på å finne fram til problemet nå du kjører 56kb modem elns... Ja ta med hvilket nett du har.. og hvilket trådløst kort du har... osv osv osv... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så nettop Devn sin tråd.... Jeg har trådløst nett og routeren er 15 m under meg..gjennom to gulv....no problemo. Men kanskje hvis du har en EKTE brannmur som er i veien,da får du dårlig forbindelse Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Så nettop Devn sin tråd.... Innlegg, Rxj0n. Innlegg! Jeg har trådløst nett og routeren er 15 m under meg..gjennom to gulv....no problemo. Avhenger naturligvis av kvaliteten og hvor kraftig utstyret er. Selv sitter jeg på helt greit trådløst utstyr, spilleopplevelsen er helt ræva! EDIT: Fiksa "quoten". Endret 10. mars 2005 av DevN Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så nettop Devn sin tråd.... Innlegg, Rxj0n. Innlegg! Jeg har trådløst nett og routeren er 15 m under meg..gjennom to gulv....no problemo. Avhenger naturligvis av kvaliteten og hvor kraftig utstyret er. Selv sitter jeg på helt greit trådløst utstyr, spilleopplevelsen er helt ræva! EDIT: Fiksa "quoten". er du frekk? men som sagt få opp tingene du har i pcen da....DA kan vi hjelpe deg! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 gå inn til Kontrol panel -> Administrative verktøy --> tjeneste --> finn wireless zero stopp det så burde det funke try eg har søkt litt med google for eg har det samme probleme med kabel Lenke til kommentar
SupertreX Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 jeg bruker trådløs internett har problemer med lagging på CS1,6 men ikke CS source Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå