ferik Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg jobber i en bedrift som skal gå over fra lotus 123 til microsoft exel. Det er ganske mange forskjeller mellom de programmene, men funksjonene er gnaske like, men det er fortsatt neon forskjeller, jeg lurer på om det er noen som veit om en liste over de forskjellige forandringene.
dessessop Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Nei. Men eg veit at du sitt i ei sose drit bedrift vist dykk skal bytte til exel. Kvifor ikkje bytte til Open office? eller har dykk for mykje penger og kaste ut vinduet.
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Enig med dessessop Blir ikke det veldig dyrt hvis dere skal installere og kjøpe et excel eksemplar per. pc. Hvor stor er bedriften? dessverre kan jeg ikke svare deg på hovedspørsmålet ditt.
dessessop Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Lisensene er kjøpt og betalt... 30 dagers angre rett?
ferik Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Lisensene er kjøpt og betalt... for lenge siden!!
dessessop Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 for lenge siden!! synd for deg. blir det ikkje julebonus på deg i år
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 #4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder. En advarsel er utdelt. Ikke la det bli flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå