bonaqua Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 finnes det eit program som lar meg bruke skype (chattefunksjonen, ikkje telefon) og msn messenger i samme programmet?
ferik Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 finnes det eit program som lar meg bruke skype (chattefunksjonen, ikkje telefon) og msn messenger i samme programmet? Tviler sterkt på det siden skype er hovedsaklig et snakke program, ikke et chatte program...
Legion Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 nja, på sett og vis klarer miranda dette miranda-im.org/ (du trenger skype plugin). dog man må ha skype kjørende i bakgrunnen, så det er vel strengt tatt ikke en akseptabel løsning...eller?
bonaqua Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 kanskje litt mykje styr det. sikkert lettere å få han kameraten min til å innstallere messenger... men han bur langt vekke og har ikkje peiling på data....
ferik Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 kanskje litt mykje styr det. sikkert lettere å få han kameraten min til å innstallere messenger...men han bur langt vekke og har ikkje peiling på data.... Hvis han har skype fra før, kan du jo bare ringe til han, han får det sikkert til etter noen timer, siden du da snakker gratis får så koster det iallefall ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå