Gå til innhold

Avstemningen på gamer.no i dag - FPS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva vil du ha mer av innen FPS?

- Mer fokus på kunstig intelligens og god nivådesign

- Mer fokus på skripting og storslagen historiefortelling

- Bør kunne få begge deler

- Ingen flere FPS-spill på meg

Jepp, slik ser den ut. Dette er ikke ment som flaming til vedkommende som har lagd pollen, det fikk meg bare til å tenke litt. For etter min mening så mangler et viktig alternativ. Hva med å fokusere på multiplayer? Det er tragisk at det ikke slippes flere bra multiplayerspill innenfor FPS-sjangeren. Selv liker jeg FPS-spill best, men det er begrensa hvor lenge singleplayer er underholdende. Det tar kanskje rundt 20 timer å fullføre spillet, dermed får du kanskje unlocka noe snacks, eller en ekstra tøff vanskelighetsgrad e.l, og kanskje spillet varer i noen timer til..

Hva om spillet hadde hatt en bra multiplayer-del? Da hadde det vært nærmest udødelig. CS er greit nok tidsfordriv det for noen, men det kunne vært artig med noe nytt, noe med litt mer fart i. Selv er jeg en stor fan av Q3, og har spilt det i x antall år. Q3 er et spill som ikke har ordentlig single player en gang, men det er totalt overlegent i multiplayer.

Quake 4 er sikkert som de fleste vet også under utvikling av Raven. Det lille av informasjon som har kommet så langt er at det skal fokuseres på single player, ikke annet enn tragisk spør du meg. Quake-serien har så langt vært store multiplayer-spill alle sammen, og når til og med denne serien skal slutte å fokusere på multiplayer ser det mørkt ut med tanke på alternativer til disse "realistiske" skytespillene...

Endret av sunh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten av motsatt oppfatning. Mer en nok multiplayerspill ute, det er de gode, innovative SP titlene det er for langt mellom.

Hva med innovasjon, nye gameplayelementer og generell nytenkning i tillegg til alternativ 3 i pollen? (Det er forresten morsomt med fantastisk historiefortelling, som i Halflife2, men enda morsommere om historien er... bra?)

Skrevet

For meg er det mest soleklare alternativet utelatt her, som er Co-op mode.

Blir tidvis frustrert og nærmest forbannet når jeg ser at spillutviklene utelatter dette.

Og gå gjennom et campaign i co-op med venner er jo :love: .

Skrevet

kommer jo helt ann på spillet, men alle dere har gode poeng, en god blanding av det dere har sagt hadde vært godt, er jo ørten SP og MP spill ute, men trenger et par spill som gjør at jeg sitter og sier: damn, dette spillet rocker *bli asosial* :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...