Gå til innhold

Jeg får ikke "Connectet" noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte nettop spillet og har fixa en account men jeg får ikke Connectet jeg aner ikke hvorfor. :(

noen som har hat samme problem eller tips så svar!!!

Endret av Phyrexian
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
kan vi få en eksakt feil melding?

Ok.

Jeg kjøpte spillet i dag, installerte det, klkka på create account gjorde det det gikk fint men når jeg startet spillet og skrev in "account name" og "Password" så "connentet" den men etter en stund så sto det "Unable to connect"!!!

det er vel "exsakt" nok:P

men takk for svar!!!

Endret av Phyrexian
Skrevet

Bruker du en router eller får du internett "rett fra veggen"? (Dvs at du får det fra den første boksen, ikke den boksen som gir internett til alle i huset, den boksen er en router).

Hvis du har router:

Det følgte nok med en liten manual når du kjøpte den, der står det en adresse.

F.eks: 192.168.1.1 (etc etc)

Skriv inn den og gå på firewall settings, her kan du sette på hvilke spill som har lov til å gå igjennom firewallen din. Eventuelt kan du ha en "port" som du lar spillet bruke.

Hvis du ikke har router:

Gå på nettverkstilkoblingene dine og sjekk om du har firewall satt på, du kan enten ta den av eller la spillet være et unntak i hva som blir blokkert.

Hvis det fortsatt ikke går, ring selskapet du får internett fra, de skal kunne hjelpe deg.

Kos deg med WoW! :D

Skrevet (endret)

Nå "connect" 'et den men så laster den ned patcher og de får den ikke lasta ned :(

jeg fårstår det bare ikke jeg assa!!

Endret av Phyrexian
Skrevet
Nå "connect" 'et den men så laster den ned patcher og de får den ikke lasta ned :(

Det tar odte litt tid før nedlastningen kommer ordentlig i gang, dette spesielt hvis du har firewall.

Prøv å vent en stund og se hva som skjer.

Skrevet

Det tar odte litt tid før nedlastningen kommer ordentlig i gang, dette spesielt hvis du har firewall.

Prøv å vent en stund og se hva som skjer.

Det er ikke det at det stopper men jeg får en "Currupted file" message og jeg har prøvd alt de sier på "Technical support" om problemet :(

Skrevet

Som den gode samaritan jeg er, ligger nå v1.2.2 oppdateringen på en server jeg har tilgang til.

PM med adresse sendt til Phyrexian.

Dette er den største oppdateringen for øyeblikket. Etter denne har det bare kommet mindre oppdateringer som tar kort tid å få lastet ned.

Skrevet

Ring Tech. Sup.

De gir deg garantert hjelp.

Jeg ringte de i går og ble litt overrasket når jeg måtte snakke engelsk...

"Blizzard Tech Support. how may I help you?"

"...."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...