MoFFaSSa£ Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hei alle Diablo 2 spillere her på forumet . Siden jeg ikke har noe somhelst å gjøre til helga lurer jeg på om det er noen som blir med på en runde Diablo 2 fredag eller lørdag kveld? Bare send meg en PM hvis noen er interisert . Endret 9. mars 2005 av MoFFaSSa£
Wazu Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Kunne kanskje vært en ide å spesifiere om det er Ladder, NL, HC eller SC da. Er det forøvrig NL SC kan det godt hende jeg er med. Endret 9. mars 2005 av Wazu
MoFFaSSa£ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Jeg har bare ladder charaktere, og spiller softcore. Noe domt spørsmål kansje, men er det mulig å gjøre personene mine om fre ladder til no-ladder?
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Noe domt spørsmål kansje, men er det mulig å gjøre personene mine om fre ladder til no-ladder? Ikke mulig dessverre. Men de blir non-ladder når ladderen startes på nytt.
MoFFaSSa£ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Noe domt spørsmål kansje, men er det mulig å gjøre personene mine om fre ladder til no-ladder? Ikke mulig dessverre. Men de blir non-ladder når ladderen startes på nytt. Hvor ofte er det? Har bare hørt at det har skjedd en gang, men så har jeg jo heller ikke spilt så veldig mye heller da.
Totti Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 kan være med i kveld dersom nettet mitt ikke er fscked (bor i gran canaria) :-)
Amon Amarth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) tøft å bo i gran kanaria da Folket jeg lager game 22:30. Game name: gamerforum Passord: 12345 Dette er på Softcore Ladder... Jeg kommer til å lage den i normal så kan vi diskutere om vilken vanskelighets nivå vi skal spille eller om vi eventuelt lager ny charakters alle sammen og spiller opp dem Endret 11. mars 2005 av Amon Amarth
Amon Amarth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 vist det bare blir 2 stk så gir jeg faen i å spille lenge da blir det mekke game adde folka til friends list drepe meph eller noe så dra igjen nettopp lastet ned nytt spill skjønner'u
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå