Gå til innhold

40GB harddisk for 36 kroner??


Anbefalte innlegg

Noen andre som har lagt merke til *SUPERTILBUDET* på http://www.Quad.no ? http://213.236.151.10/quad20/default.asp

 

Her selges ivertfall 40GB Western Digital 5400rpm disker til 36 kroner stykk! :grin: Er jo sikkert en skrivleif, men hvis vi bestiller nå, har vi rett på å få det til den prisen?

 

Edit: Hmm. Linken var visst ikke direkte. Men gå in på harddisk og 5400 rpm, der står det!

 

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-06-26 09:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte 2, og tok screenshot av bestillingsbekreftelsen. Men de vrir seg nok unna ja.

 

Edit: Ser nå at siden er nede for telling. De har nok oppdaget feilen :smile: Nå gjenstår det å se hva som skjer med oss som har bestilt.

 

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-06-26 10:13 ]

Lenke til kommentar

Den er der ennå.

 

Men på spesifikasjoner står det at harddisken er på 30GB....

 

 

Her er utklipp fra siden

Western Digital Caviar, 40GB, 5400 RPM

2MB cache, ATA100

 

Pris: 29,- (ekskl. MVA) 36,- (inkl. MVA)

 

 

 

 

 

Detaljer info.

Western Digital Caviar 5400 er alternativet der pris og kapasitet er viktig, uten at dette går på beskostning av kvaliteten.

 

Spesifikasjoner:

 

Capacity - 30GB

Rotational speed - 5400 RPM

Interface - Ultra ATA/100

Average seek time - 9,5 ms

3 års garanti

Lenke til kommentar

Tror ikke vi får gjennomslag for dette. Alle husker vel da komplott.no la ut de bærbare maskinene for 5000, alle som bestilte fikk bare til svar at de burde vite at prisen var feil, og derfor fikk ingen kjøpt for den prisen. Det står noe sånt i forbrukerloven, at et tilbud som er feil ikke gjelder hvis det er opplagt at det er en feil.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra de, der de beklaget feilen. Men jeg fikk ikke diskene til den prisen (36,-) Søren! Men jeg gidder ikke begynne å krangle. Skal snart i militæret uansett. Men jeg synes nå jeg kunne fått en liten kompensasjon... 512MB PC3200 Corsair minne kanskje? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...