Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er avgiften for bredbånd uten fasttelefon?


Anbefalte innlegg

Noen som har internett uten fasttelefon? Og hvor mye betaler du ekstra i måneden? På NGT sine sider står det 60 kr, men min far mener dette ikke stemmer. Skulle visst nok være mye høyere. Dermed spør jeg dere, hva koster det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har internett uten fasttelefon? Og hvor mye betaler du ekstra i måneden? På NGT sine sider står det 60 kr, men min far mener dette ikke stemmer. Skulle visst nok være mye høyere. Dermed spør jeg dere, hva koster det?

Tror ikke ngt har noe tillegg i prisen!

 

Har hatt ngt, bravo abn. i 2år og har betalt 398 hele veien.

Har ikke fasttelefon!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ser at denne tråden er noen mnd gammel så det er mulig ting har endret seg, men jeg kan for øyeblikket ikke se på NGT sin prisliste at det er noe unntak hvis man har 1850 linja (nå 3000) eller raskere. Det står kun:

Prisene forutsetter fasttelefon eller NextPhone, ellers kommer kr 60,- i tillegg pr måned.
Lenke til kommentar
Ser at denne tråden er noen mnd gammel så det er mulig ting har endret seg, men jeg kan for øyeblikket ikke se på NGT sin prisliste at det er noe unntak hvis man har 1850 linja (nå 3000) eller raskere. Det står kun:
Prisene forutsetter fasttelefon eller NextPhone, ellers kommer kr 60,- i tillegg pr måned.

dvs at alle som har NGT og ikke fasttelefon/nextphone må begynne å betale 60,- mer i mnd fra 1. aug.

/Quote

For kunder som har bestilt før dette, der prisene på bestillingstidspunktet avviker fra denne oversikten, vil disse prisene gjøres gjeldende fra 1. august 2005./quote

Endret av deep750
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...