Gå til innhold

Den store sykkeltråden!

paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal la noen proffe gjøre det ja ^^

Går det forresten på garantien til G-Sport? Lillesøster sin sykkel

8289543[/snapback]

Hvis sykkelen er rimelig ny, så bør det det ja.

Skrevet

Er det ikke mange billig sykler som man får kjøpt på G-sport som har Deore gir? Mener å ha sett det.

En venn av meg har en Har Rocx til mange tusen, med XTR gir, han er storfornøyd.

Skrevet

Jo, et Deore koster muliens 1/4 av et XTR, men som sagt så ligger forskjellen i vekta (eller er det fra LX? - ble plutselig litt usikker her nå!) Uansett så er Deore et veldig bra gir for den som ikke ønsker å bruke allverden med penger.

Skrevet

Jeg liker å tro at XTR har mer presisjon og kvalitet i tillegg til vekt, men det er kanskje bare tull. XT er i alle fall like bra om ikke bedre enn XTR om man ser bort fra vekt.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har kjørt med Deore, LX, XT og nå kjører jeg med XTR. Jeg merker forskjellen etter årsmodell, ikke gruppe. Knakk en XT-skifter i fjor, men utenom det har jeg ikke hatt problemer med noen av gruppene. Hvis jeg skal bytte, blir det fra XTR til SRAM.

Gjest member-101642
Skrevet

Tiden er vel inne for å starte sykkelsesongen snart. Har store planer i år. Skal melde meg inn i den lokale sykkelklubben, og slå alle mine nåværende rekorder på ulike treningsruter. Har som mål å bikke rundt 2500 kilometer i år.

Noen tips til småinvesteringer som kan gjøre sykkelen min bedre? Har en Hardrocx Cambrium SL fra 2005. Har i hvert fall planer om å bytte ut dempegaffelen med en stiv gaffel.

Skrevet
Tipper det skal stå mil der :)

Gnome, hva med et bilde av sykkelen for oss som ikke kjenner til den, og samtidig er for late til å se på google.

8295126[/snapback]

Enig :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...