Athelas Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Er det noen flere som har fått dette problemet? Fikk det i dag, har aldri hatt dette problemet før, og har det ikke under noe annen aktivitet på maskinen. Når jeg starter spillet hakker lyden i det jeg kommer inn på innloggingssiden. Dette vedvarer under- og etter loadingen er fullført også. Det kommer klikkelyder fra PC'en. Høres ut som harddisken... Noen som har peiling på dette? Athelas
Kirikiri Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Min maskin hakker hvis disk-intensive programmer kjører eller starter samtidig som jeg har startet WOW. Har automatisk defrag ved oppstart, så for å ikke ha altfor mye hakking, har jeg funnet ut at jeg får starte maskinen, gå og koke kaffe, drikke kaffen og så starte WOW. Da er den klar for spilling. Måtte bytte tidspunkt for automatisk spywarescan for et par dager siden. Plutselig stoppet hele WOW kl. 20.00... Har ikke testet, men jeg tror nok WOW krever mye av både disk og minne. Jeg kan glemme å kjøre f.eks. Photoshop og WOW samtidig. Har 1 GB ram og ganske raske disker, så altfor ille er ikke maskinen. Men WOW suger grådig til seg det den kan av ressurser... Kirikiri
Athelas Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Men jeg fatter ikke hvorfor dette skjer nå? Det har aldri vært et problem før! Har spilt det jevnlig siden release, og har ikke gjort noen software/hardware endringer som skulle tilsi at noe sånt skulle skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå