Gå til innhold

LAN servers restricted to local clients class (c)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge de har hversin account, 3stk som har egene acounts som prøver å logge seg på. hvis en av de lager en server, jeg ser den prøver å logge på (de har skrevet sv_lan 0) og jeg får melding om å logge inn, jeg prøver å skrive inn passord, blir logget inn. ikke noe mere skjer.

En av kompisene min får til å logge inn på min server uten problem. men de 3 andre får seg ikke inn.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ok, så når vi skal på lan uten internett tilkobling så trenger vi bare skrive inn den komandoen i console! I fjor kom bare noen få av oss inn på css elle hl2 deathmatch. Eller er det npe annet man må gjøre?

Skrevet
På lan trengs ikke den kommandoen.

5814692[/snapback]

Men hvorfor fikk halvparten av oss ikke kommet inn i steam engang?

Jeg kom inn, kan det være for at jeg har "installert" spillene i steam mappen også (høyreklikket på spillene som ligger der å valgte install game før jeg dro på lanet?)

Skrevet

5814692[/snapback]

Jeg kom inn, kan det være for at jeg har "installert" spillene i steam mappen også (høyreklikket på spillene som ligger der å valgte install game før jeg dro på lanet?)

5814713[/snapback]

Noen som vet?

• 1 måned senere...
Skrevet

Måtte få den i mine inlegg, fått denne noen ganger ja, på LAN.. Irritert meg over det hver eneste gang, litt mer for hver gang : p

Tnx!

Skrevet (endret)
Begge de har hversin account, 3stk som har egene acounts som prøver å logge seg på. hvis en av de lager en server, jeg ser den prøver å logge på (de har skrevet sv_lan 0) og jeg får melding om å logge inn, jeg prøver å skrive inn passord, blir logget inn. ikke noe mere skjer.

En av kompisene min får til å logge inn på min server uten problem. men de 3 andre får seg ikke inn.

5562394[/snapback]

Dette er en Steam-bug. Steam har blitt updatet siden den gang. Hadde problemet selv med Counter-Strike:Source og Half-Life2: Deathmatch. Altså ikke spesielt på selvsnekrede servere.

5814692[/snapback]

Helt riktig. Sv_lan 0 er for å få serveren til å skjønne at det finnes noe mer enn bare

Late_Asosiale_Nabber (LAN)

her i verden. Får den til å åpne for de

Intellektuelle_Nåværende_(og)_Taggete_Erindringene,_Raskt,_Nitrist_(og)_Ellusjonsrikt. _Ta_Taaaa! (INTERNETT)

5814713[/snapback]

Noen som vet?

5816131[/snapback]

Regner med at LANet du var på ikke hadde internett?

Da kommer det kanskje av at dere/de som ikke fikk kobla til Steam-accounten sin ikke har klargjort Steam offline.

For å gjøre dette må brukernavn OG passord til Steam-accounten lagres en gang man er på internett, for å få Valve som er online til å vite at accounten ikke er falsk/hacka. Når du er på LAN uten internett kan ikke Valve sjekke accounten.

Tror jeg har lest en plass at Steam Offline (som må brukes når du er uten internett) bare kan logges på samme PC/IP-addresse som der accounten var sist. Du kan altså ikke være på nettet med Steamaccounten, lagre og ordne til Steam Offline og bruke Steam Offline på andre PCer. Ganske smart, da Steam ikke kan sjekke om accounten brukes når du ikke får kobla til internett.

Endret av BorN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...