Gå til innhold

Talent points til undead mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo alle sammen, jeg har en undead mage, på lvl 18 nå, men jeg er usikker på hva jeg skal bruke talent pointsene mine på, jeg tatt 5 på den som gjør at jeg ikke kan bli "interrupted" når jeg kaster arcain missile, og jeg skal satse på arcain magic.

har noen noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anbefaler deg å fortsette Arcane treet og skaffe deg:

Improved Arcane Missiles

Arcane Concentration

Evocation

Improved Arcane Explosion

etter dette kan du velge å fortsette i Arcane treet og skaffe deg Presence of Mind, eller kanskje starte i Fire treet?.

Anbefaler deg å holde deg unna frost treet i begynnelsen. Du kan eventuelt velge å respecce til Frost ved lvl 45++.

Endret av Zlash
Skrevet (endret)

Jeg er også ud mage, og har kjørt bare arcane så langt. (lvl 26)

5/5 i Improved AM

5/5 i Arcane Concentration

1/1 i Evocation

4/5 i Improved arcane explosion

2/2 i Improved counterspell

På mitt nivå synes jeg ikke Improved arcane explosion er helt på høyde i nytteverdi i forhold til de andre, men noe må man fylle ut for å få POM. Improved counterspell er gull verdt i mange situasjoner.

EDIT: presisering.

Endret av da Gauss
Skrevet

Improved arcane explosion er ikke helt på høyde i nytteverdi i forhold til de andre

wow, der tar du feil, Improved Arcane Explosion er gull vert, 1000+ dps burde vel sei det meste men nå skal eg no vera

enig med att du kansje ikkje kjem til å bruka den før du er komt litt opp i level og begynner å gjera instance runs da men

den er ein venn for livet når du begynner å bruke den :)

sjøl har eg

Fire

Improved Fireball Rank 5

Impack Rank 1

Ignite Rank 5

Improved Fire Blast Rank 5

Flame Throwing Rank 2

Burning Soul Rank 3

Pyroblast Rank 1

Critical Mass Rank 3

Fire Power Rank 5

Combustion Rank 1

total 31 points

Arcane

Improved Arcane Missiles Rank 5

Arcane Concentration Rank 5

Evocation Rank 1

Improved Arcane Explosion Rank 5

Improved Mana Shield Rank 2

total 20 points

Skrevet

Improved arcane explosion er ikke helt på høyde i nytteverdi i forhold til de andre

wow, der tar du feil, Improved Arcane Explosion er gull vert, 1000+ dps burde vel sei det meste men nå skal eg no vera

enig med att du kansje ikkje kjem til å bruka den før du er komt litt opp i level og begynner å gjera instance runs da men

Beskrivelsen gjaldt egen oppfatning av nytteverdi på nåværende nivå, jeg mente ikke å snakke på vegne av andre. Jeg beklager hvis noen ble oppskjørtet som følge av dette, jeg skal være mer presis i fremtiden.

For øvrig hadde du en voldsomt lang setning (som sitert). :)

Skrevet

Beskrivelsen gjaldt egen oppfatning av nytteverdi på nåværende nivå, jeg mente ikke å snakke på vegne av andre. Jeg beklager hvis noen ble oppskjørtet som følge av dette, jeg skal være mer presis i fremtiden.

For øvrig hadde du en voldsomt lang setning (som sitert). :)

ingen skade skjedd :)

vart litt lang den setningen ja, hadde akkoratt stått opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...