SGE7000 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Lurer på hvordan man kan spawne folk og sånn i Garry's Mod med A.I - har sett folk online gjøre dette flere ganger... Lurer også på hvordan man får opp konsollen på Garry's Mod (og HL2 og CSS også, for den saks skyld) med norsk tastatur.
Newt32 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvis du skal spawne A.I må du ha en spesiell meny du finner på GM forumet. Her tror jeg! Hvis du vil ha consoll kan du f.eks lage en snarvei på skrivebordet. Høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Skriv -console i Mål, med et mellomrom etter det som står der fra før...
SGE7000 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Hvis du skal spawne A.I må du ha en spesiell meny du finner på GM forumet.Her tror jeg! Hvis du vil ha consoll kan du f.eks lage en snarvei på skrivebordet. Høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Skriv -console i Mål, med et mellomrom etter det som står der fra før... ehm, hva skal det være snarvei til?
royale Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvis du skal spawne A.I må du ha en spesiell meny du finner på GM forumet.Her tror jeg! Hvis du vil ha consoll kan du f.eks lage en snarvei på skrivebordet. Høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Skriv -console i Mål, med et mellomrom etter det som står der fra før... ehm, hva skal det være snarvei til? Les litt der...
SGE7000 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Hvis du skal spawne A.I må du ha en spesiell meny du finner på GM forumet.Her tror jeg! Hvis du vil ha consoll kan du f.eks lage en snarvei på skrivebordet. Høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Skriv -console i Mål, med et mellomrom etter det som står der fra før... ehm, hva skal det være snarvei til? Les litt der... ehhh, hvor står det hva det skal være snarvei til der?
Newt32 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvis du skal spawne A.I må du ha en spesiell meny du finner på GM forumet.Her tror jeg! Hvis du vil ha consoll kan du f.eks lage en snarvei på skrivebordet. Høyreklikk på ikonet -> Egenskaper -> Skriv -console i Mål, med et mellomrom etter det som står der fra før... ehm, hva skal det være snarvei til? Les litt der... ehhh, hvor står det hva det skal være snarvei til der? Man høyreklikker på Garry's Mod inne på Steam listen, så trykker man på Create desktop shortcut. Da vil et ikon av Garry's mod havne på skrivebordet ditt. Fra steam lista til skrivebordet! Vanskelig å forstå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå