[Atomic_Bomberman] Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ja, topic sier vel det lille som er å si: vet noen hvorfor jeg kun får lyd når jeg kobler sammen PS2 til plasmaen med komponent-kabel..? Null bilde.... Er kanskje ikke PS'en kompatibel med dette formatet eller noe i den duren? Er det et batteri i box'en som kan taes ut for å resette den? Endret 6. mars 2005 av [Atomic_Bomberman]
mago Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 last ned info, How to Connect a Sony Playstation 2 to an InFocus Projector http://www.infocus.com/service/howto/guide...ion2_How_To.pdf 1: Slå på maskinen UTEN spilldisk, 2: i hovedmenyen velg "system configuration" og trykk X knappen, 3: velg component video out, 4: velg "Y Cb/Pb Cr/Pr" selv har jeg flere ps2, og på 1 av di chippa maskinene så virker ikke component ut (kunn rgb/s-video/composite), som kansje har med feil kobling under chippinga tror pal maskiner/spill også tillater component ut, men tviler på at du får 576p(proggressivt) signal
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Takk! Tenkte ikke på at det gikk an å endre konfigurasjonene på PS2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå