ostehøvel Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har nettop kjøpt meg en ny ruter av merket ST Lab da biltema routeren tok kvelden Men har et problem med spillservere på internett.. Når en person spiller på en server så kan ingen andre komme inn på samme server og jeg lurer på om det kan ha noe med oppsettet i routeren å gjøre? Når jeg hadde biltema routeren så kunne iaffal 3 stykk spille samtidig på en og samme server.. Har Ivisjon fibernett 1000/500 Takker for alle svar! Endret 5. mars 2005 av hans33
ostehøvel Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Ja det er Counter Strike.. har ikke testa med noen andre spill enda..
kunchun Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ok. Men mener du å spille alle tre med en steam account?
ostehøvel Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Alle har sin egen steam konto men det går ikke spille flere spillere på en og samme server.. Men det funker fint å spille på to forskjellige servere
kunchun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hmm.. merkelig, skal sjekke ut om jeg finner noe på det. Tviler men skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå