audun1 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hei. Jeg har en dedikert server med Plesk og FreeBSD med ssh tilgang. Problemet er det at jeg ikke kan komme inn på sub domenene på www. Så skal jeg inn på sub domene "forum" f.eks så må jeg skrive http://forum.mittdomene.com Skriver jeg www.forum.mittdomene.com Jeg har fått for meg at jeg må gjøre noe i DNS en får å få www. til og funke. Host Record type Value <domain>. A <ip> <domain>. MX (10) mail.<domain>. <domain>. NS ns.<domain>. <ip> / 24 PTR <domain>. ftp.<domain>. CNAME <domain>. mail.<domain>. A <ip> ns.<domain>. A <ip> webmail.<domain>. A <ip> Kansje det hjalp hehe..
Gronz Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Siden www egentlig er et subdomene må du vel aktivere sub-subdomener hvis du vil ha www.subdomene.domene.com.
audun1 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Du har vel ikke ide på hvordan jeg kan aktivere sub sub domene? Jeg mente jeg kunne sette inn noe i DNS sonen som endret dette men ville det kansje blitt noe alla dette: www.<sub.domain>. A <ip> Er ikke helt sikker der. Hehe takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå