atsjoo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Helt siden jeg kjøpte kortet (ved juletider), har jeg hatt problemer med å få lagt inn lyddrivere til det innebygde lydkortet (Realtek). Når jeg prøver å installere driverne via cd-romen som fulgte med, får jeg kun softwaren, og ingen av de andre komponentene, som f.eks. driverne selv og styreprogrammet. Device Manager finner heller ikke lydkortet, men jeg finner inget valg for å enable det innebygde kortet i bios, så det kan man vel ikke velge (?). I hele denne tiden har jeg måttet bruke mitt Creative Audigy-kort, som sannsynligvis ikke er noe dårligere kort enn det innebygde, men nå virker det som om det er noe galt med mic-inngangen på dette kortet. Når jeg tar opp lyd og spiller av, virker det som om man spoler framover - alt går raskere, med andre ord. Tar gjerne imot tips og hjelp ang. begge problemene. Mvh. Anders
tjaa Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mulig nett og lyd deler IRQ11, har du testa å disable nettverket?
atsjoo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Mulig nett og lyd deler IRQ11, har du testa å disable nettverket? Bare disable alle nettverkskoblinger i kontrollpanelet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå