Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Noen som har noe erfaring med dette? Jeg skal kjøpe meg spillet snart og mor er gal når det gjelder sånne ting så jeg bestemte meg for at når jeg får det så får jeg betale med såkalte "gamecards" Det står på hjemmesiden dems at når du lager en account så må du skrive etc etc... så legge inn koden som står på game cardet.. Vil jeg da få 90 dager eller vil jeg miste de 30 dagene som skal være gratis og så ha bare ha 60?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror at du vil få spille 90 dager med et gamecard ja. Men jeg er ikke sikkert.
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 huff det var bra du sa.. har gledet meg lenge til wow... men det at jeg måtte betale i måneden var liksom en barriere.. Var litt skeptiske på disse gamecardsene..Blir nok bra... uansett 30 dager fra eller til spiller ikke så mye rolle ikke for meg bare litt kjipt vist det står på pakken 30 free trial days eller whatever det står og jeg ikke hadde fått det fordi jeg må skrive inn den koden på kortet med en gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå