petterg Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det nyeste kortet jeg har med video inngang er faktisk et ati radeon 7200. Har aldri brukt video input på det, så jeg aner ikke om det noen gang har fungert. Nå hadde jeg imidlertid bruk for det, og da får jeg det selvsagt ikke til å virke. Prøvde å legge inn ATI's multimediacenter. Det skulle gi mulighet til å vise og gjøre opptak fra video inn. Radeon 7200 står på lista over kompatible kort. (Aner ikke hvor cd'n som kom med kortet er.) Multimediacenter starter opp både i videocd modus og i fileplayer modus, men ikke i TV modus. Det kan jo virke logisk siden det ikke er noen tuner på kortet, men hvordan kan man få det til å starte i video-inn modus? Under instalasjonen krysset jeg av på at video-inn skulle instaleres. Noen triks, for å få ati's software til å virke? Noen alternative programmer som kan gjøre samme nytten? Målet er å overføre en video sekvens fra et analogt videokamera til fil.
petterg Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 * bump * Ingen som kjenner til noen tredjeparts programmer som kan gjøre opptak fra video-inn på radeon vivo kort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå