Choo Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hey Jeg lurte på om whirvelwind sverdet er warrior only? Eller kan jeg som en Paladin også bruke? For jeg synes å ha sett en paladin bruke det. Og hvor får man tak i Bladestorm skills? Er det ifra det sverdet? Paladinen kunne hvertfall bruke det. Og hvor kan jeg finne den questen? =) mvh André. Edit: eh... er det horde only våpen? Og Noen på shadowfang her som selger et over 25dps sverd (både 1 og 2 handed) billig? En level 30 må kunne bruke det. Endret 4. mars 2005 av Choo
Kasp Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Whirlwind-settet er for warriors only, har du sett en paladin med det, må du ha sett feil
Choo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Okay. Noen som vet om e ca samme dps sverd jeg kan få tak i å bruke på rundt level 30? Og hvor får jeg tak i Morgan lodain's sverd eller noge lignende? Og hva er statsen på det? Klarer ikke finne noe på thottbot eller lignende sider.
Kasp Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Okay. Noen som vet om e ca samme dps sverd jeg kan få tak i å bruke på rundt level 30? Og hvor får jeg tak i Morgan lodain's sverd eller noge lignende? Og hva er statsen på det? Klarer ikke finne noe på thottbot eller lignende sider. Du får questet i Duskwood, men Archeus (Mor'Ladims sverd) er ikke på langt nær så bra som warrior-våpnene.. Hvis du er over level 38, så dra til Scarlet Monastery
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå