-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Noen som vet om en butikk der di selger siderdører til Chieftec DA-01-BD med plexi glass, om dette er produsert da. Det vet jeg ikke noe om. Men jeg lurer altså da på om det er noen som selger det.
Chief_R-W Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 De selger i allefall til Chieftec DA serien på www.microplex.no De har i det siste gått ned mye i pris.
sigen Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 De selger i allefall til Chieftec DA serien på www.microplex.noDe har i det siste gått ned mye i pris. Dette er_kun_ window-kit, så du må skjære i originaldøren selv. Har sett ferdige dører, siste jeg så var på komplett, men her har de ikke til dette kabinettet lenger. Så du må nok frem med for å få vindu ja.
-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Gidder ikke å bruke stikksag/dremel... Har gjort dette to ganger før, men nå vil jeg bare ha vindu slik at jeg kan... nei, egentli fant jeg ut men jeg skrev dett at hva i .... er vits med plexi?
glittertind Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 på microplex har de sort,blå og sølvfarget sidedør med plexi vindu til chieftec da-serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå