nxo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) ehh vel... jeg har hørt at world of warcraft koster penger å spille på internett..! er dette sant for dere som har det?? #topic endret av moderator jankee# Endret 1. mars 2005 av Jankee
diversity Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 SPillet må kjøpet i butikken, deretter er det en fast månesavgift du må betale.. Som på alle mmorpg spill
nxo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 det var ikke bra... ja ja... ingen world of warcraft på meg...
Xzan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 det var ikke bra... ja ja... ingen world of warcraft på meg... Hvorfor ikke? 100 spenn er ingen ting med tanke på hvor mye tid du bruker på spillet vs andre ting du ville gjort. Må huske at det koster mye penger for hardware, support, serverparker osv når det er så mange spillere.. men seff dem tjener jo på det da
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Dette er et emne som har vært oppe en del ganger tidligere (for å si det mildt), og det er også informasjon som lett kan finnes på www.worldofwarcraft.com. Tråden er også feilpostet. Stenges.
Anbefalte innlegg