murdoc Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) hei da jeg satt inn mitt nye 6800gt kort, og skrudde på pc'en, kom det en høy pipelyd fra pc'en.. noen som vet hva det kan være? den ble borte da jeg satt inn mitt gamle 9600 kort.. er redd :/ Endret 1. mars 2005 av murdoc
supersnus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) du må koble i strømmen til skjerm kortet Endret 1. mars 2005 av sindreengen
murdoc Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 (endret) hmm hadde ingen ledige kontakter fra strømforsyningen, så jeg tok en kontakt som kom fra en viftestyring.. blir det gal/for lite strøm? kan jeg få flere utganger? kjøpe extra ledning eller noe? Endret 1. mars 2005 av murdoc
supersnus Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) fulgte det ikke med en kabeldeler? det bruker å gjøre det edit: tror ikke du kan bruke fra viftestyring. du kan jo prøve å koble fra en cdrom stasjon bare for å sjekke om det var det som er problemet Endret 1. mars 2005 av sindreengen
AnVli..p4 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 du må koble i strømmen til skjerm kortet trenger ikke være det... da jeg ikke hadde strøm i mitt gf6600gt kom det bare en feil melding i windows, om at grafikkortet ikke fikk nok strøm, og kjørte på en forsvalig lav hastighet...
murdoc Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 JA! fikk til var bare at jeg ikke kunne bruke den kontakten jeg brukte :/ men jeg ofra en cd-rom, og vips tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå