Gå til innhold

Ny firmware til D-Link DSM-320


Anbefalte innlegg

Er du også blant en av de heldige som har kjøpt en Dlink DSM-320 mediaspiller? Da har du sikkert opplevd dårlig sync mellom bilde og lyd på enkelte Xvid filmer. Sammen med litt andre bugs. :hrm:

 

Dlink har annonsert en ny firmware som skal komme i begynnelsen av Mars! :thumbup:

 

"Oppgraderingen vil skje automatisk forutsatt at DSM-320 er tilknyttet Internett. Som standard vil DSM-320 være konfigurert il å oppgradere seg automatisk. Når firmwaren blir lagt ut for nedlastning vil man få et spørsmål om man vil oppgradere.

 

Den nye firmwaren - versjon 1.05 - vil løse tidligere identifiserte feil, samt at nye funksjoner er lagt til. Bla følgende:

 

- Støtte for WMC (Windows Media Connect)

- Nye søk og hopp funksjoner for video avspilling

- Generelt stabilitet knyttet til server tilkobling og synkronisering lyd/bilde på enkelte video formater"

 

For de spesielt interesserte kan linken til USA sin versjon historikk være av interesse:

http://support.dlink.com/faq/view.asp?prod_id=1676

 

Så det er bare å vente :whistle:

Endret av Manders
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg går og vurderer anskaffelse av en slik boks, og venter i spenning på erfaringene dere har med ny firmware på D-Link DSM-320.

 

Noen som kjenner til om Philips SL400i er bedre/dårligere kjøp en D-link (ser at den koster en del mer, men det viktigste er tross alt funksjonaliteten)

 

Takk for innspill

Lenke til kommentar

Hei hei!

Hmm Dlink har tatt vekk oppdateringen igjen,etter det jeg har lest på div forum var det et eller annet galt :-( Kommer vist tilbake snart!? Jeg fikk oppdatert før de fjernet den og den fungerer utmerket her. Alle sync problemene jeg hadde før,har forsvunnet hos meg :-) Så nå er den verdt pengene igjen...må innrøme at jeg så mørkt på det en stund!

Lenke til kommentar
Hmm Dlink har tatt vekk oppdateringen igjen,etter det jeg har lest på div forum var det et eller annet galt :-( Kommer vist tilbake snart!?

Har ikke fått testet enda på min, men det ser ut til at oppdateringen brått har komme tilbake. I hvertfall i følge ftp-serveren:

ftp://hqftp.dlink.com.tw/medialounge/DSM320/ :thumbup:

Da er firmware oppdatert. Sync problemene er løst! Samtidig som at en del flere formater støttes nå!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen spm angående denne saken som ser genial ut:

  • Er 802.11b godt nok for å streame DivX? Har bare b på min IBM T40
  • Må det installeres noe programvare på PC'en for å konfigurere eller få den til å fungere?
  • Hvordan settes den opp i nettverket? Jeg har en ADSL boks som er koblet til en 3Com wireless router. Må det være kabel mellom 3Com'en og d-Link eller kommuniserer de trådløst? Evt kommuniserer de ikke i det hele tatt?
  • Hvilke krypteringsstandarder støttes?

Håper på svar fra noen av dere som har erfaring med spilleren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...