ADT Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) Heisann, tenkte jeg skulle dele med dere den fine temperaturen jeg fikk med åpent vindu, dette er i tillegg med en CPU som utvikler hele 156 Watt tidligere i vannkjølings-systemet. edit: Minnet er også klokket litt lavere enn default XT PE hastigheter, men jeg har til gjengjeld et pro VIVO kort, så det er over vanlige hastigheter edit: Når jeg tidligere i denne posten skriver "med åpent vindu" så betyr det at det er 2c i rommet, temp ute er -8c Endret 1. mars 2005 av ADT
Møkkalasset Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 12 og 19 grader stemmer det? hm då kan vell du klokke ein del då
ADT Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 12 og 19 grader stemmer det? hm då kan vell du klokke ein del då stemmer fint det ja, var 2c i rommet Ja, kunne sikkert klokket litt, men jeg skulle bare se hvor høyt jeg fikk CPU da jeg så hvor kald GPU ble i samme slengen. I dette øyeblikk, med 18c i rommet viser ATiTool 33c og 42c
Kurume Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Har du pc'en stående ute i 10 minus eller? 12 grader i hw med 20 grader i lufter = sensorfeil/målefeil. Ser ut som at tempmåleren viser meget feil.
TheMogul Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nei, han hadde vinduet på rommet åpent, sikkert kaldt ute, og fikk 2 grader på rommet. Derfor han fikk de temperaturene!
notarget Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Ikke værst, men 2grader på rommet? Nei, der vil ikke jeg sitte
ADT Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Ikke værst, men 2grader på rommet? Nei, der vil ikke jeg sitte Hadde på meg votter og lue
grimsqueak Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Litt upraktisk for nesten hva som helst akkurat det da Eneste må jo kanskje være å se dokumentarer på Globus 2 om pingviner
ADT Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 ' date='01/03/2005 : 18:40'] Litt upraktisk for nesten hva som helst akkurat det da Eneste må jo kanskje være å se dokumentarer på Globus 2 om pingviner Hehe, enig i det, kan jo ikke brukes til noe, men nå kan man jo se på livet i seg selv som ganske upraktisk også, og da burde det jo være greit
ADT Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hehe, jeg skrudde ned på volten/klokken til CPU litt, og fikk litt sjokk når jeg så på tempene i ATiTool, turte ikke skru ned CPU mer etter dette. (Temperaturprobene jeg har på skjermkortet bekrefter det (De viste faktisk minusgrader)) Endret 1. mars 2005 av ADT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå