DevN Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Ganske utrolig at en blir kalt overlegen og påstås å "briefe med über-kunnskap" når en bryter inn i en diskusjon med en litt seriøs forklaring på temaet som diskuteres. Hvem sa det? Brukte ikke "uber", jeg. Var nok bare jeg som overreagerte litt, da jeg uttalte meg om briefing med kunnskaper. Det som uansett var hovedpoenget mitt, var at selv om ikke noen har forklart dette tidligere, betyr det ikke at de ikke vet det - som tidligere nevnt. EDIT: Når/da-feil går jeg ut i fra. Endret 3. mars 2005 av DevN
munky Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 bind mouse4 "cl_righthand 0" bind mouse5 "cl_righthand 1"
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvem sa det? Brukte ikke "uber", jeg. Det som uansett var hovedpoenget mitt, var at selv om ikke noen har forklart dette tidligere, betyr det ikke at de ikke vet det - som tidligere nevnt. Var nok NixNax som tok i bruk slike ord Jeg regnte bare med at de ikke visste om det, men mulig jeg tar feil der. Så da er vi forsåvidt enige, bortsett fra at grunnen til at Left-Hand faktisk er best er fordi den har lavere rekyl og dermed treffer bedre, samt er en mindre model, slik at du har større synsfelt på skjermen. Jeg for min del bruker left-hand i kombinasjon med back-hand, slik at jeg har dobbel ammo, samt har full oversikt og dermed eliminerer fienden med høyest grad av tilfredstillelse uten for mye anstrengelse. munky: Du er inne på noe. Men tror det hadde blitt best å binde det til mouse1... Hvis du skal være 1337 h4x00r og pwne mener jeg. Edit: det må faktisk testes... Endret 4. mars 2005 av Lurifaksen
PetePistola Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du må kjøre righthand seff! En begrunner gjerne slikt. NEi!!!1 d gjør man ike!!1 Begrunner veldig gjerne visst du er så vennlig og begrunner den overdrevende bruken av smilies. Grunnen til at jeg sa "righthand seff" er fordi jeg har spillt righthand siden jeg begynte og spille cs, og dermed er vant til righthand. har prøvd meg mange ganger med lefthand, men syntes ikke det funker noe bra for MEG.. Dette er vel også grunnen til at de fleste faktisk spiller med righthand, nettop at det er sånn innstillingene er når man begynner å spille cs for første gang, og har null peil på komandoer i konsolen, og ikke aner at det faktisk går ann å spille lefthand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå