schweinHund Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hallais! I den spede begynnelse på SA mener jeg å ha sett en slik rød oppdrags søyle på ei strand ved en av elvene i bondelandet. Tusla inn i søylen og fikk beskjed om å komme tilbake "en anna gang" husker ikke hvor det var eller når jeg skulle være der, men har lett meg grønn etter det. Noen som har peil?
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jepp, det er de lite kjente "Chase the Cock" oppdragene. (Han ene karen i løpet har et Hane-kostyme (engelsk Cock) Du må komme tilbake når du har åpnet alle byene, og har skills i sykling/svømming og løping! Dette er en triathlon øvelse hvor du svømmer,sykler og løper en bestemt løype. Har selv bare prøvd den første, klarte den på første forsøk, men synes vanskelighetsgraden var satt overraskende høyt. Det var bare flaks som gjorde at jeg vant... De er bare tilgjengelig lørdager og søndager!! Det finnes to av disse "oppdragene". Det første er på stranden rett ved fyrtårnet sørvest i Los Santos. Det andre husker jeg ikke. Lykke til! Endret 2. mars 2005 av Rookie_NO
schweinHund Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Det stemmer helt. Fant den selvfølgelig med en gang etter jeg postet dette Den ligger på stranda med brygga i Fishers Lagoon. Klokka var 15:00 fikk ikke med meg dagen.
aragorn_sonofarathorn Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Begge løpene er tilgjengelige lørdag og søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå