Gå til innhold

Kjøpe Playstation 2

Sebb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe en PS2 så billig som mulig. Er så jævla kåt på Dragonball-spillene at jeg bare må ha den! Og hvor kan jeg kjøpe Dragonball-spillene?

P.S Jeg kjøper bare i Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor er det så viktig å kjøpe den billig? Det er NESTEN aldri vits i å kjåpe billige spillmaskiner. De er det som regel ofte noe galt med. (har erfaring :ermm: )

Uansett. Hvorfor gidder du å kjøpe et så dårlig spill som "dragonball"? Det er elendig grafikk og har ikke fått noe god kritikk. Du bør heller holde deg til pocketene!

Endret av VTW
Skrevet (endret)

Det er faen ikke noe vits i å bruke 2000 på en ting når du kan få den samme tingen til halve prisen! Du har vel ikke prøvd det nyeste DB spillet heller hæ? Det er sinnsykt bra et skikkelig salgsobjekt som mangfoldige tusnener av amerikanere, japanere og gud vet hvor mange fler det er har kjøpt! Herregud mann :hrm: Når har du tenkt å vokse opp? Det er faen meg mange som kjøper det spillet og du bør lære deg å respektere andres meninger! Få moren din til å prate litt med deg om det!

Endret av Sebb
Skrevet
Hvorfor er det så viktig å kjøpe den billig? Er du så utrolig fattig eller bare VELDIG gjerrig?

Desutten, hvem gidder vel å kjøpe et så dårlig spill som "dragonball"? Det er elendig grafikk og ikke noe spenende. Du bør heller holde deg til bøkene!

Hva er det du sier? Du kan jo ikke komme her å bare anklage han for å være fattig og gjerrig. Alle vil vel kjøpe en ting billigst mulig. Han syns Dragonball spillene

er morsomme, du syns kanskje ikke, men du trenger ikke å ødelegge det for han vel.

Sjerp deg da. :hrm:

Skrevet (endret)

Dragonball spillene får du kjøpt hos Gamesmix! Men det ser ut som de bare selger til GameCube!

En Gamecube kjøper du billig på QXL, slik som desse!

Om du skal ha en Playstation2 finner du den også på QXL, til en pris på rundt 700,- kroner

Endret av Prebo
Skrevet

Når jeg kjøper på gamesmix.com, blir artikkelen sendt i posten hjem til meg eller hvordan får jeg tak i den hvis ikke? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...