Knast Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg skal lage en bedriftsside med et sikkert login-script som fører til en personlig brukerside med tilgang til tidligere handler (historie), nye kjøp, bestilllinger, personlig informasjon osv.. her trenger jeg da litt starthjhelp til login-scriptet.. brukerskjemaer (som sender informasjonen til en administratorside eller mail/database).. mer jeg trenger.. driver å lærer meg php nå-- på forhånd takk for all hjelp.
audunr Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kan du konkretisere spørsmålet ditt litt mer? Jeg får ikke helt tak i hva du trenger hjelp til. MVH Audun
Knast Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Kan du konkretisere spørsmålet ditt litt mer? Jeg får ikke helt tak i hva du trenger hjelp til. MVH Audun jeg trenger hjelp til å vite hvordan man bygger opp slike php skript eller hvor jeg finner det.. om det finnes noen slike poster i forunet fra før, kan jeg få en link?
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kan du konkretisere spørsmålet ditt litt mer? Jeg får ikke helt tak i hva du trenger hjelp til. MVH Audun jeg trenger hjelp til å vite hvordan man bygger opp slike php skript eller hvor jeg finner det.. om det finnes noen slike poster i forunet fra før, kan jeg få en link? Hva slags skript da ?
Sjark Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kan du konkretisere spørsmålet ditt litt mer? Jeg får ikke helt tak i hva du trenger hjelp til. MVH Audun jeg trenger hjelp til å vite hvordan man bygger opp slike php skript eller hvor jeg finner det.. om det finnes noen slike poster i forunet fra før, kan jeg få en link? Hva slags skript da ? Er ikke helt sikker, men etter det jeg klarer å tyde, mener han loggin script. lathorv du finner en del script på www.hotscripts.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå