Gå til innhold

*løst* Automatisk Underskrift i Thunderbird

exmith2k

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei...

Lurte på hvordan man fikser sånn at hvis jeg sender en mail så kommer det automatisk underskrift med mailen, eks:

Mvh

*Navn*

*Adresse*

*Mail*

*Nummer*

;)

Noen som vet hvordan man stiller det inn i et av dem programmene?

Vet ikke om jeg kan kalle det "underskrift" men det var det beste jeg kom på ihvertfall....

Endret av exmith2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

thunderbird:

lag en tekstfil med underskriften slik du vil ha den. i 'Account Settings' så velger du 'attach this signature' og velger tekstfilen med signaturen.

Skrevet

Signatur lager du på følgende måte i thunderbird:

Lag en txt-fil hvor du skriver signaturen din et eller annet sted på disken din.

Gå til edit eller tools - account settings, går til kontoen din og til "attach this signature" og hent fram txt.fila. Voila!

Skrevet (endret)

Bra thx :p

også var det å få sånn at hvis jeg skriver mailan min til noen så kan de trykke på mailen min så sender de tilbake, noe sånn med : mailto:****

Eks:

[email protected]

Bare til å skrive mailen i underskriften da så går det vell ann å klikke på den uansett?

Endret av exmith2k
Skrevet

vell...e-post adressen blir fanget opp og du trenger ikke bruke 'mailto'...dog jeg skjønner ikke hva dette skal være godt for. 'from' og 'reply-to' feltet tar seg av dette.

Skrevet
vell...e-post adressen blir fanget opp og du trenger ikke bruke 'mailto'...dog jeg skjønner ikke hva dette skal være godt for. 'from' og 'reply-to' feltet tar seg av dette.

ja jeg fant ut det :p

takk for hjelpa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...