sofarot Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Tror topic sier alt....... Trenger ett prog. som spiller av .dem filer
Bluebeans Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er de tatt opp fra et spill? F.eks. Counter Strike? Det finnes nemlig ikke et slikt program.
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 De .dem-filene jeg har på maskina her, er filmer tatt opp med UT99, og da kan man bare se dem i UT. Men det finnes et program som kan konvertere, hvis jeg ikke husker helt feil. fra .dem til .avi elns.. Kan se om jeg finner det igjen
sofarot Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 De .dem-filene jeg har på maskina her, er filmer tatt opp med UT99, og da kan man bare se dem i UT. Men det finnes et program som kan konvertere, hvis jeg ikke husker helt feil. fra .dem til .avi elns.. Kan se om jeg finner det igjen oki; takk!
Pomfri Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Til mine CS .dem filer brukte jeg vel i gamle dager Geekplayer og SK player. Tror det var no sånt hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå