Gå til innhold

Feilmelding i CS Source

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Noen flere som får opp denne meldinga nå dere skal spille? Har hatt den i ett par dager nå..

gail.jpg

Endret av SuperJan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Serverne er vel litt belastet vel... Det står jo hvitt på brun-grønt at du må prøve igjen senere :D

har jo prøvd litt senere i to dager nå :w00t:

Skrevet

Jeg hadde det spøkelse på maskinen min også. Men så startet jeg steam et par ganger så var det plutselig ok igjen. Men det har noe med at oppdateringen tar mye av steam. Men når alle har den så går det greit til neste gang de skal oppdatere noe.

Skrevet

Vil din Steam oppdatere automatisk? For jeg kikka på www.steampowered.com og der sto det at det skulle skje hvis man gikk ut av Steam, så inn igjen. Men det skjer ikke.

Og statusen på CS-S er "Requires Update"..

Åssen er det hos deg? :ermm:

Skrevet
Hei.

Noen flere som får opp denne meldinga nå dere skal spille? Har hatt den i ett par dager nå..

gail.jpg

Hadde samme problemet jeg også..men jeg restartet bare steam et par ganger så kom jeg inn!funket for meg :thumbup: (heldigvis :p )

Skrevet
Serverne er vel litt belastet vel... Det står jo hvitt på brun-grønt at du må prøve igjen senere  :D

hehe, jess :!:

har du en kommentar til den siste feilmeldinga?

Skrevet
Hei.

gail.jpg

Hadde samme problemet jeg også..men jeg restartet bare steam et par ganger så kom jeg inn!funket for meg :thumbup: (heldigvis :p )

Har restarta mange ganger... hjelper ikke

Skrevet
Hei.

gail.jpg

prøv og still på internetthastigheten din på instillinger i steam..det skulle visstnok også funke! :ermm:

Skrevet
Serverne er vel litt belastet vel... Det står jo hvitt på brun-grønt at du må prøve igjen senere :D

Tja, når jeg ser nøye på det er det jo faktisk brun-grønn. Må være litt fargeblind når det kommer til brunt. Foreldrene mine har påstått at dørene her var mer brune da vi flyttet inn, men jeg mente at de var lilla.

Hmm, dette er ikke off topic. Det handler om bakgrunnsfargen på meldingen han får, det er viktig for å avgjøre hva feilen egentlig kan være. Får man f.eks. en rød bakgrunn, betyr det at det er et såkalt "rødt problem". Nok om det.

Dette er et "grønn/brunt problem".

Skrevet
Hmm, dette er ikke off topic. Det handler om bakgrunnsfargen på meldingen han får, det er viktig for å avgjøre hva feilen egentlig kan være. Får man f.eks. en rød bakgrunn, betyr det at det er et såkalt "rødt problem". Nok om det.

Dette er et "grønn/brunt problem".

Såkalt rødt problem. Dem er morsom ser jeg.

Skrevet
Hei.

gail.jpg

prøv og still på internetthastigheten din på instillinger i steam..det skulle visstnok også funke! :ermm:

Jamen det har jo fungert fint helt til updaten kom, jeg har heller ikke fått spm om å oppdaterer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...