t-bird Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hepp Som beskrevet i tittelen så har jeg installert et nytt skjermkort, PowerColor X800 XT på et P4C800D HK, samt kjørt en clean install av XP, med SP2 og finner i device manager skjermkortet listet opp 2 plasser. En normal visning som viser primary og secondary X800XT, samt altså en med installert hardware med spørsmålstegn, med ditto primary/secondary. Avinstallerer disse i device manager, men hver gang jeg booter kommer installasjons wizzarden opp igjen for å installere det samme nok en gang. Noen som har en løsning på dette?
oysfaerg Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Dette skyldes at du har to skjermutganger og to separate RAMDAC'er på kortet ditt, er ikke noe å bekymre seg for. Endret 25. februar 2005 av oysfaerg
t-bird Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Takk for svaret, bekymrer meg ikke i det hele tatt jeg og maskinen funker som bare det den. Da er i hvertfall den gåten løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå