Gå til innhold

instalasjons problemer med WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg WoW men når jeg er på den 4 cd'en og instalerer trur jeg den henger seg opp=( den rører seg ikke en piksel på en halvtime.. er det klikk eller er det treigt??? Trenger svar fort

Edit: utolvmodig

Endret av munnharpe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har kjøpt meg WoW men når jeg er på den 4 cd'en og instalerer trur jeg den henger seg opp=( den rører seg ikke en piksel på en halvtime.. er det klikk eller er det treigt??? Trenger svar fort

Det er mange som har klagd på at det tar så lang tid å installere WoW. Men en halvtime virker veldig mye.

Avbryt installasjonen og prøv på nytt

Skrevet
Jeg har kjøpt meg WoW men når jeg er på den 4 cd'en og instalerer trur jeg den henger seg opp=( den rører seg ikke en piksel på en halvtime.. er det klikk eller er det treigt???  Trenger svar fort

Det er mange som har klagd på at det tar så lang tid å installere WoW. Men en halvtime virker veldig mye.

Avbryt installasjonen og prøv på nytt

har gjort det 3 ganger nå men det funker fortsatt ikke :mad::mad::mad::mad::mad:

Skrevet (endret)

oki skal prøve men det kommer en kammerat til meg i dag med spillet sitt slik at jeg kan instalere det ved hjelp av hans cd'er men bruke min cd-key men blir det noe dårligere i sikkerhetsmodus?

Endret av munnharpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...