clown Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg søker litt etter en seriøs Guild i Ravencrest. Den guilden jeg nå er medlem av er litt useriøs... Blir aldri planlagte raids osv... og mange er veldig egoer. Jeg er L.33Mage Over og ut...
BåGan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Kan være med å starte en norsk guild jeg :-) Startet igår som horde.. Etter å spilt alliance til lvl 28.. Men jeg likte aldri alliance og grunnen til jeg valgte å spille det var fordi alle vennene mine absolutt måtte spille det.. Men nå gikk jeg altså over :-) Jeg var guildleder da jeg spilte alliance :-) Jeg kan godt være med å starte en ny norsk guild jeg! Om det er no interesse for det horde eller alliance mage forresten? Endret 24. februar 2005 av BåGan
clown Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Kan være med å starte en norsk guild jeg :-) Startet igår som horde.. Etter å spilt alliance til lvl 28.. Men jeg likte aldri alliance og grunnen til jeg valgte å spille det var fordi alle vennene mine absolutt måtte spille det.. Men nå gikk jeg altså over :-) Jeg var guildleder da jeg spilte alliance :-) Jeg kan godt være med å starte en ny norsk guild jeg! Om det er no interesse for det horde eller alliance mage forresten? Uheldig nok er jeg også Alliance Men det er bare fordi vennene mine spiller det... Kjipt å spille alene i Horde! Vi sitter med Skype og Quester ganske fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå