Digitize Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Dette ifølge gårsdagens pressemelding fra DICE ; http://www.gamespot.com/news/2005/02/22/news_6118986.html Battlefield: Modern Combat til Xbox/Xbox 360 (NexTbox) vil også dukke opp engang iløpet av 2005. Jeg personlig tviler på at BF2 dyttes noe senere tilbake og regner en Juni dato som veldig aktuell for release.
Steina Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hvis du ser heeelt øverst så ser du en tråd kalt "Battlefield 2 - Den store informasjonstråden" Hadde du postet dette der i stedet hadde det vært greit.. Altså: Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield -> Battlefield 2 - Den store informasjonstråden
Digitize Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Hvis du ser heeelt øverst så ser du en tråd kalt "Battlefield 2 - Den store informasjonstråden"Hadde du postet dette der i stedet hadde det vært greit.. Altså: Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield -> Battlefield 2 - Den store informasjonstråden Ja, du har helt rett ! Hadde jeg sett der, så hadde jeg postet der istedet !
Anbefalte innlegg