Holmgr3N Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Spiller det på Normal, har krasja når jeg skulle fly for å finne Ebon Hawk.. Masse republics har tatt de så langt.. Men har kommet til et lite "tettsted" Masse folk, har ingen mulighet i havet til å klare å ta ut alle de der.. Mulig jeg ikke burde bruke "Atton". Men jeg vet ikke.. Noen tips?
Frijazz Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Det burde gå bra. Bruk skjold, Bao-Dur kan lage skjold om du spør han. Pass på å aktivere nye skjold når de er brukt opp. Pause spillet og la alle ta med-pacs når det er nødvendig, aktivere skjold eller prioritere nye mål de skal angripe. Bruk Heal. Pass på at de med ranged våpen virkelig står på avstand og skyter. Det kan du selv stille inn. Bao-Dur gjør det ganske bra i nærkamp. Lagre ofte og prøv deg fram.
havfal Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Bruk Atton, han er bra. prøv å lure enkeltsoldater bort til deg i stede for å angripe rett på de.av erfaring sprer de seg over alle hauger ganske for. så tidlig i spillet er det lurt å holde sammen som gruppe så lenge som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå