zl8ter Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Heisann! Spilt MYE Flatout i det siste og ser at jeg ikke er den eneste som gjør det. Kunne tenke meg å se mange fete screens fra dere andre. dessverre er jeg på jobb akkurat nå, men skal legge ut screens når jeg kommer hjem, køra på :-) -zl8ter-
zl8ter Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Hepp, laaaange dager på jobb. Screen 1:
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg (i grønn bil) presser en fyr på hoppkanten noe som medfører at landinga hans ikke var spesielt pen.
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Her er hva som skjer hvis du passerer kranbilen og den etterfølgende grushaugen i meget stor fart samtidig som en motstander gir deg et lite puff slik at to av hjula dine treffer haugen. Etter ca. 15-20 ruller, rundt omtrent alle akser, så verden ut slik: (merk at dette er en av de banene du kommer fra venstresiden av bildet mot kameraet, altså bakvendt i forhold til mange av de andre oppsettene på samme bane)
Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) koz edit: det er .gif bilde, derfor den kvaliteten. Endret 25. februar 2005 av dQggl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå