Gå til innhold

Oppgraderer hovedkort for første gang.Tips?

Tokse

Anbefalte innlegg

Skrevet

bytter det gamle MSI K7T Pro-2A kortet med MSI KT2 Combo-L,et hovedkort som bruker både SDRAM og DDR-RAM(en type av gangen vel å merke..) Har aldri byttet hovedkort før så er spent på åssen det kommer til å gå.Er det noen erfarne som kan si noe om hva som må gjøres. Finnes det noen gode veiledninger på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye bra der. Takk for tipset. Må harddisken formateres og opperativsystem installeres på nytt når man bytter hovedkort, eller kan man bare ta delene av det gamle og på det nye, og ting vil funke som før?

Skrevet

Er det anbefalt å slette resette CMOS før jeg installerer windowsXP på nytt? Det har jo vært brukt før med annet utstyr, større prosessor og DDR RAM (istedenfor SD-RAM som jeg skal bruke. Kortet støtter begge deler)

Skrevet
Er det anbefalt å slette resette CMOS før jeg installerer windowsXP på nytt? Det har jo vært brukt før med annet utstyr, større prosessor og DDR RAM (istedenfor SD-RAM som jeg skal bruke. Kortet støtter begge deler)

Jeg ser ingen grunn til at du skal "clear CMOS". Får du problemer, så gjør du det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...