way_up_north Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 hei, har kjøp meg tt sin velkjente vannkjøling. Jeg er på utskikk etter en gpu-blokk til denne. har et 6800le-kort som skal kjøles. hovedprioritet er leveringstid og pris(orker ikke vente i flere uker:D ) er usikker på hva slags nippler som trengs. e nokså noob innenfor vannkjøling så litt hjelp vil gjøre underverker. på forhånd takk
Margarus Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=070400 denne blokka passer til bw settet. jeg bruker den selv på mitt ati 9600pro. anbefaler å kjøre krets: pumpe - radiator - cpu - gpu pumpe det funker fint for meg vertfall
way_up_north Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 e det noen forskjell mellom den "nye" og denne? ser de har en annen blokk som skal være veldig bra. den e vel ca 100 kroner billigere.
Margarus Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 vil tro den jeg linka til er bedre pga den har en vannkanal som går i spiral i blokka... den andre har bare en liten bue.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå