Samtron87 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hei sann. Jeg har nå created en acount hos WOW sin hjemmeside, og tokå signa meg opp for 1 måned, 12.99. Da vil jeg ikke bli belastet etter denne enne måneden er over? altså at jeg ikke behøver å betale mer før jeg signer opp for en ny måned? Endret 18. februar 2005 av SiestaZ
Obi-Wan Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jo, det trekkes automatisk hver måned. Så om du ikke skal spille mer en det du allerede har betalt for så må du cancelere subscription.
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Og om du cancelerer, kan du da starte opp igjen akkurat når du vil??
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg lurer litt på dette også, for jeg lånte et visa kort av noen andre. Men er ikke den første måneden gratis da?
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jo, første måned er gratis ("henger" med spillet)... men så lurer jeg på om du kan stoppe og starte som du vil etterpå? Noen som vet
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jo, første måned er gratis ("henger" med spillet)... men så lurer jeg på om du kan stoppe og starte som du vil etterpå? Noen som vet Jeg vet at du kan betale for en måned, og sa ta en pause på et par måneder hvis du vil. Men siden jeg valgte "en måned" når jeg laget meg acc., blir ikke visa kortet belastet for en måned da?
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Om du mener at du betaler for en måned om gangen, så stemmer dette ja. Grunnen til at du kunne velge tre er jo om du vet at du skal spille lenge, så kan du betale et engangsbeløp, og få litt rabatt.
Samtron87 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Men er det slik at når jeg har bestilt for en måned, så blir jeg ikke belastet etter det? innvikla greier dette her!!!
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Du trekkes vel før måneden, så kan du spille 1 mnd, om du slutter å spille midt i måneden så er det ditt tap. Og var en annen som sa at du måtte cancelere når du først hadde startet. Men jeg lurer på om du kan starte midt i måneden, og så avslutte midt i neste måned? Noen som vet? Noen må da vite dette... eller skal alle bare "ta det som det kommer"...
superreven Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg lurer også litt på dette... Har selv subscriba for 1 måned om gangen, men hva om jeg skal ut å reise på backpacker tur i 3 måneder eller noe? Kan man ikke da sette abo.et på pause, på en måte? Slik at jeg slipper å betale for de månedene jeg ikke spiller, men fortsatt kan vende tilbake til characteren min etter opphold...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hvis man velger en måned, så blir det trukket penger fra kortet den siste dagen. superreven: hvis du velger 3 måneder blir det trukket i slutten av de 3 månedene tror jeg. Man kan ikke "stoppe" mitt i. Men de jeg lurer på er om det blir trukket noe etter den første måneden som skal være gratis.
superreven Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hvis man velger en måned, så blir det trukket penger fra kortet den siste dagen. superreven: hvis du velger 3 måneder blir det trukket i slutten av de 3 månedene tror jeg. Man kan ikke "stoppe" mitt i. Men de jeg lurer på er om det blir trukket noe etter den første måneden som skal være gratis. Ja, men dette gir ikke svar på om du kan "freeze" kontoen din, la den ligge brakk noen måneder og så fortsette og bruke den.. F.eks. roan ett par-tre måneder i sommer, så ta opp kampen mot den onde horde & co ( ) til høsten... uten å måtte betale for sommermånedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå