perspektiv Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg driver å redigerer video på pc'en - og dette programmet trives ikke veldig godt sammen med andre samtidige programmer og prosesser - i allefall ikke når jeg overfører film fra kamera til pc'en og når jeg rendererer etter redigering. Med Windows 98E stoppet jeg alle prosesser utenom Systray og Explorer - noe som ikke bød på problemer. Men hvilke prosesser MÅ jeg holde meg unna med Windows XP home for å unngå at systemet ikke blir ustabilt eller går i stå? Går det an å stoppe Norton midlertidig via ctrl-alt-delete? Hva heter så Norton i prosess-oversikten? Hvis noen vet om enkeltprosesser jeg ikke må røre, blir jeg svært takknemlig for å få innspill. Selv vet jeg ikke så mye om akkurat dette. Jeg vet at det finnes såkalte "end it all"-programmer som gjør jobben, men har ikke vært spesielt heldig med å finne dem ved søk på nett. Noen som vet om noen?
olejohnny Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hei, sjekk linken under om den kan hjelpe deg. http://www.blackviper.com/WinXP/service411.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå