fransine Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 hvor i all verden får man tak i simfarm. jeg kan ikke finne den noen steder. dvs noen steder i norden. skulle gjerne hatt den på norsk eller svensk. takk for svar. finnes det kanskje noen slik plass hvor man kan laste den ned? og betale med visa feks? jeg har xp forresten. vet ikke om simfar er kompatibel???
Amnio Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Sim Farm for windows. (engelsk versjon) Vet ikke om det funker i XP, men går nesten ut ifra at det burde funke. Du må eventuelt prøve med compatibilitymode. Siden dette spillet er fra 1993 og ikke selges lengre, går jeg ut ifra at det er greit å poste en link til det. Hvis ikke, så får en moderator gjerne slette denne posten og/eller linken.
PetePistola Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Her kan du faktisk kjøpe det, men jeg vet ikke om det kommer til å kjøre i xp..
fransine Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 men 30 dollar for et så gammelt spill.... men jeg har funnet det nå og spiller det nå hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå