spøkelset Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hei! prøver å kjøre 3dmark03 på min maskin. problemet er at midt i "flysimulatoren" så avsluttes programmetav seg selv. Dette skjer hver gang. vet noen årsaken til dette? TRor maskinen min er god nok, men kan ta med de viktigste specs for sikkerhets skyld: amd 3000+ 1 gig ram nvidia 6600 gt
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Har du klokket noe? (Både CPU/FSB/GPU). Har du koblet til molex (strøm) til skjermkortet? I tilfelle oppgradering: Avinstallert evt. gammelt kort/driver før installering av nytt skjermkort? Hvilke drivere har du brukt for det nye kortet?
spøkelset Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 fikk det til nå! -men det var den fjerde gangen jeg prøvde. Merkelig Men uansett. Fikk 7522 3dmarks. Er det en "normal" poengsum i forhold til komponentene jeg har nevnt ovenfor?
Stoneheart Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ja det er en ganske normal score på et kort rett ut av boksen. Mvh Stone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå