hassp Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet det finnes en clan , HPC . Men er det noen jeg har misset? Synes at normenn må se å komme seg online ,vi blir jo oversvømt av tyskere her!
Erik--- Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Var en klan som het EMC, de var sykt gode... Tror det var stort sett nordmenn.
Tom_F Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det er en bergensk klan som visstnok er god, men kommer ikke på hva de heter...
Blue--Sky Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) Var en klan som het EMC, de var sykt gode... Tror det var stort sett nordmenn. Den er lagt ned... ... (han som startet denne tråden var vel clan leader, tor jeg:) Og SAT (Scandinavian Assault Team) ble startet av de Norske og Svenske i clanen. (Og i begynnelsen av Februar joina jeg SAT..) Håper det blir flere norske claner på "clanbase" snart. Tom_F: De fra bergen er vel ikke på cb?..... Si i fra hvis du kommer på hva de heter.. Hadde vert gøy med en funwar.... Vi er forøvrig kommet oss til kvartfinalen i "Far Cry Assault Spring Cup" nå Endret 24. mars 2005 av Blue--Sky
Tom_F Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Bergen Night Stalkers heter de...men ser ut som de bare er aktive i SoF2 i Clanbase nå om dagen....
Blue--Sky Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Bergen Night Stalkers heter de...men ser ut som de bare er aktive i SoF2 i Clanbase nå om dagen.... ok thx
Tom_F Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Mulig jeg kan ordne en funwar mot oss (IG) da, om jeg klarer å mobilisere nok folk i disse travle clanbase tider:-)
Blue--Sky Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) Mulig jeg kan ordne en funwar mot oss (IG) da, om jeg klarer å mobilisere nok folk i disse travle clanbase tider:-) Hadde vært morro det, men vi har en del harde matcher denne uka... Men vi må jo klare og få det til en gang, om ikke så alt for lenge (Så at dere spillte mot 00 i første matchen..... ikke akuratt en lett motstander i første match...hehe) =SAT=Blue-Sky Endret 28. mars 2005 av Blue--Sky
Tom_F Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nå spilte ikke jeg den matchen, men det gikk visstnok hardt for seg:-) Det visste vi i grunnen på forhånd, men vi aksepterte den mest for å "se hvor landet ligger"...Rimelig høyt nivå på de gutta der, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå