Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DNS etter flytting av webhotell Bluecom/ActiveISP


Anbefalte innlegg

Jeg har laget sider for noen og de er flytett fra ActiveISP til Domeneshop (webhotel). Kunden klager over at han kun ser de gamle sidene når han surfer på jobben hvor han benytter Bluecom. Jeg har ikke problemer her jeg sitter eller hjemme ift. nye sider.

 

Må Bluecom endre sin DNS peker til ny ip-adresse? Skjer ikke dette automatisk når DNS-server sender ut info til andre DNS-server om ny adresse?

 

Bør jeg også kontakte ActiveISP hvor de gamle sidene lå og be de evt. endre til ny ip-adresse?

 

Hvordan kan man sjekke hvilke leverandører/nett som ikke peker på riktig ip-adresse?

 

Qtip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...